۱۳۸۸ آبان ۱۰, یکشنبه

با سلام.این هم چند شعار پیشنهادی که من از وبلاگهای دوستان دیگر جمع آوری و گلچین کردم.یادمون باشه 13آبان رو مبارزه با استکبار است؛و بازهم یادمون باشه ما مخالف استکباریم حتی این استبداد و استکباری که این روزها برایران عزیزمان سایه افکنده.
- ملت ما بیدار است / از استبداد بیزار است
- کروبی باغیرت / برس به داد ملت
- نصر من الله و فتحٌ قریب / ننگ بر این دولت مردم فریب
- یا حجة بن الحسن / ریشۀ ظلمو بکن
- کروبی زنده باد / موسوی پاینده باد
- محمود احمدی نژاد / مردود علم اقتصاد
- مجتبی حیا کن / حکومتـــو رها کن
- دانشگاه، جای نظامیان نیست / دانشجو، سرباز پادگان نیست
- خونی که در رگ ماست / هدیه به ملت ماست
- روزنامه ها رو بستند / قلم ها رو شکستند


۱۳ نظر:

  1. شعار اولی و یکی مونده به آخری معرکه است
    به امید دیدار

    پاسخحذف
  2. سلام دوست من
    لینک کردن وبلاگ من که اجازه نمی خواد
    اجازه ما هم دست شماست
    در ضمن یه وبلاگ دیگر هم دارم با عنوان آسیب شناسی اجتماعی
    خوشحال می شم به آن هم سربزنی

    پاسخحذف
  3. سلام. بی بی سی و صدای امریکا منفي هستند براي جامعه ما يا مثبت؟

    پاسخحذف
  4. جالبه:

    http://dc118.4shared.com/img/145518019/dd328c07/wh2nwv49936ok16jlt3.jpg?rnd=0.7337842887886872&sizeM=3

    پاسخحذف
  5. سلام با مطالب جدید به روزم

    پاسخحذف
  6. سلام بر سبزها بیایید و جواب چند سوال را بدید.منتظر نظر سبزتان هستم

    پاسخحذف
  7. 13 آبان را به یاد دکنر محسن میردامادی و دکتر محسن امین زاده سبز می کنیم.

    پاسخحذف
  8. سلام مرسی سر زدی
    سبز ها ایستاده اند
    13 روز مبارزه با استکبار داخلی

    پاسخحذف
  9. صد زلزله برخیزد آنگاه که برخیزم
    کاخ ستم ضحاک یکباره فرو ریزم
    من زاده ایرانم . از نسل دلیرانم
    من خرمن آتش را برجان عدو ریزم
    سلام هموطن سبز من
    من می خواهم تا جایی که می توانم همه دوستان سبز را که در اینترنت می نویسند لینک کنم تا مرجعی خوب از دوستان سبز به وجود اید تا بتوانیم بیشتر بهتر و راحت تر با هم در ارتباط باشیم تا سریع تر از هم مطلع شویم و از هم حمایت کنیم
    برای این کار من شما را لینک می کنم البته شما برای انجام متقابل این کار مختارید
    از این که در 13 ابان امید وار و خستگی ناپذیر حاضر می شوید باعث قوت قلب ماست پس خداقوت و همین طور ادامه دهیدتا...ایران سبز
    ایران سبز در راه است
    خدانگهدار

    پاسخحذف
  10. سلام خسته نباشيد محاصره فرهنگستان مانع حضور موسوی در راهپیمایی شد .

    اوباما به ایران: درها را برای فرصت بزرگ‌تر باز کنید

    پاسخحذف
  11. درود
    تمام قدرت شان همین بود! تمام فصل الخطاب شان، همین بتی بود که امروز زیر پای ملت شکست !
    4shared.com/file/147210554/8e0afe2b/4076938493_fbea5b7946_b.html
    يكي ازمزدوران وحشی 13 آبان كه با خشونت و بي غيرتي تمام دختر جواني را مصدوم و بي هوش ساخت شناسايي شد!
    ستوان یکم محمد جواد ابراهیمی
    محل خدمت : یگان ویژه پاسداران نیروی انتظامی ناحیه انتظامی تهران بزرگ
    محل سکونت : شهر ری -حسن آباد فشاپویه - بلوار امام خمینی نبش بانک ملت
    تلفن منزل : 56228414
    بار دیگر در همین مجال اعلام می کنیم که هدف ما از شناسایی این ضاربان مجازات و تشویق به خشونت نمی باشد ، هدف ما این است که این مزدوران بدانند دیگر حاشیه امنی ندارند و رسوا خواهند شد!
    ***
    تا 16 آذر یک ماه فرصت داریم
    ***
    دانید سرانجام چگون خوهد شد؟
    این فتنه از این خاک برون خواهد شد
    یا تخت خلیفه سرنگون خواهد شد
    یا خاک وطن غرقه بخون خواهد شد
    ***
    کودتاچیان به آخر خط رسیده اند و مثل گربه گرفتار در گوشه دیوار، چشم بسته اند و مذبوحانه چنگ می اندازند و دندان میگیرند. مژده دهید که این جانوران هار و وحشتزده، به زودی در برابر ملت به زانو در می آیند. آری کودتاچیان مرگ خود را نزدیک دیده اند که منتخبان ملت را تهدید به عملیات انتحاری میکنند.
    پاینده ایران[گل]

    پاسخحذف
  12. سلام. انقلابیون جدید! به چه جرمی؟

    آیت‌الله جوادی آملی کودتاگران را بی‌عرضه و مستحق جهنم خواند .


    اسرائیل یک کشتی حامل سلاح ایرانی را تو قیف کرده است .

    پاسخحذف