۱۳۸۸ آبان ۷, پنجشنبه

یا غریب الغربا

برات نامه می نویسم با یه عالمه بغض.
یا امام رضا تولدت مبارک. کاش می شد بیام به پابوست.اما نه ،من می دونم از همینجا هم به حرفام گوش میدی.پس گوش کن که سینه پر دردی دارم آقا. امام رضا میدونم با ما قهری،با ممکلتمون قهری،ولی اینو بدون که این خرافه ها گردن ما نیست.اینا تو رو واسه ما تبدیل کردن به یه ضریح توی یک صحن،صحنی که هر روز داره بزرگ تر میشه.هر چی با خودم فکر می کنم میبینم تو راضی نیستی ببینی مردمی تو این مملکت هستن که شبا سرگرسنه زمین میذارن ،اما اینا دارن واسه تو بارگاه می سازن.میدونم تو تنها امام معصوم که تو این خاک پاکی،اما مگه 4 سال پیش چه اشکالی بود؟ خود من وقتی اون موقع می اومدم دیدنت فقط باهات حرف می زدم و در دل می کردم ،اما پارسال آذر که اومدم فقط داشتم آیینه کاری ها و نقاشی ها وعظمت صحن رو نگاه می کردم،وقتی رسیدم خونه دلم گرفت،دیدم هیچی از زیارت کردنم نفهمیدم.
این حکومت به اصطلاح اسلامی هیچ کار برای دین ما نکرده جز این که معنای واقعی شما امام ها رو تغییر بده.شما شدین یه جسم ،حالت روحانی تون از بین رفته.شما شدید خدا، حاجتهامون رو از شما می خاییم،شاید واسه این همه کفر با ما قهرید.
میبینی؟نمی گن تو چه خدمت بزرگی به شیعه کردی،فقط می گن مأمون انگور مسموم بهت داد و شهیدت کرد.آخ گفتم شیعه!!! به نظرت چیزی ازش تو این کشور مونده؟یا همش شده تظاهر؟یا امام رضا دین شده ابزار سیاست.دهنمون رو با دینمون می بندن.تا یه انتقادی به این حکومت می کنیم می شیم دین گریز و کافر و محارب و ...
خیلی حرف زدم.حالا می خام دعا کنم:
خدایا به حق مولامون امام رضا، منجی موعودت رو برسون که ظلم بد جوری ریشه دوونده.
خدایا به حق روز میلاد امام هشتم،مردم دل پاک ایران زمین رو از شر این ظالمین نجات بده،به خانواده هایی که گلهای جوونشون رو از دست دادن صبر بده،روح جوونایی که تو زندان حرمتشون از بین رفته و شکنجه شدن رو التیام بده.
خدایا طعم آزادی رو به ما بچشون ومارو به اهدافمون نزدیک کن.
خدایا پدر و مادرمون رو حفظ کن و ما رو فرزندان صالحی براشون قرار بده ودعاشون رو برای پیروزی جنبش سبز ما به عرش برسون.
در آخر خدای مهربونم به حق ضامن آهو ،به ما بینش بده تا اسلام ناب محمدی(ص) وشیعه علوی رو ازاسلام کافران مسلمان نما تمیز بدیم.

۱۱ نظر:

  1. با سلام باتوجه به اینکه ادرس قبلی من فیلتر شده است اگر لطف کنید وادرس جدید مرا در لینکهایتان درست کنید سپاسگزارم
    سبزباشی

    پاسخحذف
  2. سلام. اعتراض یک دانشجوی برنده المپیاد جهانی در دیدار رو در رو با خامنه ای

    پاسخحذف
  3. سلام
    میتونم تعریف شما رو از اسلام ناب محمدی(ص) و شیعه علوی رو بدونم؟

    پاسخحذف
  4. درود بر شما دوست عزیز...لادت امام رضا رو به شما تبریک میگم و با توجه به اینکه قرار شده جوانان سبز امروز روزه ی سیاسی بگیرند آرزو میکنم طاعات و عباداتتون هم قبول درگاه حق باشه
    سبز باشید و آزاده

    پاسخحذف
  5. مرگ بر خامنهای ومرگ بر دیکتاتور روز 13 ابان

    پاسخحذف
  6. خدایا طعم آزادی رو به ما بچشون ومارو به اهدافمون نزدیک کن (الهی آمیین )
    مرسی خبرم کردی

    پاسخحذف
  7. سلام آپم .منتظر حوضور سبزتان هستم.
    صد زلزله برخیزد آنگاه که برخیزم
    کاخ ستم ضحاک یکباره فرو ریزم

    پاسخحذف
  8. سلام دوست عزیزم. خوبی ؟ با این تیتر سبز شدم
    ))یک گلایه و در ادامه بیانیه شماره ۱۴ مهندس موسوی((

    پاسخحذف
  9. سلام ! فوق العاده بود .
    به حق حرف همه ی دین داران واقعی را زدید. آنان که دین را ابزار کردند حرم و بارگاه این معصومین را همانند بت خانه های قبل از اسلام کرده اند. هر روز به جای اینکه بر ارزش معنوی این اماکن بیفزایند زرق و برق هایش را افزون می کنند!

    پاسخحذف
  10. سلام

    سخن کز دل بر آید لاجرم بر دل نشیند

    یا حق

    پاسخحذف