۱۳۸۸ آذر ۳, سه‌شنبه

نقدی بر افاضات سردار جعفری

رییس پلیس آگاهی: برای کاهش آمار تجاوز به عنف مناسبات مشروع جنسی تسهیل شود.
دیروز این تیتر در صفحه اول روزنامه اعتماد بود.چند بار خوندمش اما هر بار چیزی جزتاسف عایدم نمی شد.
دیگرخونم به جوش آمده بود.واقعاً بس نیست؟ ظلم در حق زنان در جامعه مثلا اسلامی ما که حقوق زن و مرد یکسان هست بس نیست؟تا کجا می خواهید زن را بی بها کنید ؟ تا کی ارزش زن به جنسش باشد؟تا کجا می خواهید پیش بروید و سکوت مظلومانه زنان را شاهد باشید؟ مگر از زن ایرانی مطیع تر و مهربان تر و همسر دوست تر هست؟چرا ارزش زن را تا این حد پایین می آوردید؟
آقای سر دار جعفری شما که نمی توانید امنیت جامعه رو برعهده بگیرید لطف کنید خانه نشین شوید.اگر به همسر یا دختر خودت هم تجاوز می شد به همین مقدار خونسرد بودی؟اگر همسر دخترت هم بخواهد زن صیغه کند دخترت را به صبر دعوت می کنی؟
این نامردها اگر به دنبال ارتباط جنسی مشروع بودند که تجاوز نمی کردند.
سردار خوابی؟؟ شبهای تهران رو نمی بینی؟ یک نگاه به خیابانها بعد از ساعت 10 بنداز. می بینید فساد و بی بند و باری چیست .زنان می ترسند شوهرهایشان تنها به خیابان بروند، دختر ها نگران آینده شان هستند.
روابط جنسی در مملکت ما از تمام دنیا راحت تر و بی دردسر تر است،خیلالتان راحت .
آمار ازدواج برای همین تسهیلاتی که شما فراهم کردید کم شده،چون وقتی جوانی پولی ندارد که همسر اختیار کند به جای اینکه تشریفات را کم کند و دست دختری را بگیرد و سر زندگی اش برود،خب کمی پول خرج کرده و احتیاجات جنسی اش را در همین خیابانهای تهران بر آورده می کند.
آقایون چرا به جای حل مسئله در حال پاک کردن صورت مسئله هستید؟؟ چرا به جوانان کمک نمی کنید که ازدواج کنند؟چرا فکر نمی کنید آن نامردان قیامدشتی از فقر و فشار زندگی دست به چینین جنایتی زدند؟میدانید وقتی فقر از دری بیاید ایمان از در دیگر می رود؟در ایران این تجاوزات کم صورت نمی گیرد،من فکر می کنم نصف این افراد نیروی انتظامی را مطلع می کنند یاحتی به خانواده هایشان خبر می دهند (چون اکثراً در ایران کسی که تجاوز می کند شرم نمی کند،آنکسی که مورد تجاوز قرار می گیرد خجالت می کشد) وگر نه آمار فجیعی پیش رویمان بود.
به امید روزی که زنان جایگاه واقعی خودشان رو در این جامعه نا به سامان پیدا کنند.

۵۴ نظر:

  1. ُسلام....خیلی وقته که اززن وحرمت زن فقط یه تبلیغات رواجناس بایه....مونده متاسفانه خبری از حرمت واقعی زن نیست....امیدوارم یه اتفاق کوچولو واسه دختران یا زنان همه مسئولین بیافته شاید یه تکونی به خودشون بدن وبفهمن جامعه چقدر ناامنه.....

    پاسخحذف
  2. سلام
    ممنون از پیامتان
    وقتی اول انقلاب می خواستند فاحشه خانه ها را ببندند آقای طالقانی گفت آقاجان نبندید خانه توالت می خواهد کشور هم همین طور (نقل به مضمون). اینها گفتند شرافت ایرانی این ها را قبول نمی کند . صیغه تن فروشی است ........ حالا می خواهند دتر مدارس این کارها را راه بیندازند یعنی پسر و دختر در مدرسه ...... اما شرف و وجدان این جوانان کجا رفته ؟ خیال می گنند جلوی تحولات اجتماعی را با این کارها می توانند بگیرند . آمار طلاق 50 در صد فقط در 6 ماه افزایش پیدا کرده و این یعنی بنیان خانواده ها از هم پاشیده شده. اما تنها راه کار برای جوانان و تسهیل ازدواج دائمی و ترغیب جوانان به ازدواج دائمی و ایجاد بستر اقتصادی لازم برای جوانان برای کار است که در هر سنی و با هر تحصیلاتی ازدواج کنند . چون از این کار ناتوانند می خواهند بنیان خانواده ها را از هم بپاشند تا دیگر گروهی نباشد که با هم اعتراض کنند . ان شاء الله این هم به مدد غیبی ایزد منان شکست خواهد خورد .
    العاقبه للمتقین

    پاسخحذف
  3. آنها فقط از «فهمیدن» تو می‌ترسند. از «تن» تو- هر چقدر هم که قوی باشد- ترسی ندارند. از گاو که گنده‌تر نمی‌شوی، میدوشندت! از خر که قوی‌تر نمی‌شوی، بارت می‌کنند! از اسب که دونده‌تر نمی‌شوی، سوارت می‌شوند!، اما آنها فقط از «فهمیدن» تو می‌ترسند
    دوست سبزم 16 اذر همه باهم فریاد ازادی سر میدهیم...16 اذر مال ما دانشجویان است...روز ما...برای ما
    با عکسهایی از 16 اذر اپم
    سبز و پاینده باشی[گل]

    پاسخحذف
  4. سلام به روزهاي سبز.واقعا اين شايسته ي يك ايرانيه كه ديگران براش تصميم بگيرن؟يك زن ايراني اينقدر نجيب است كه راه درست را خودش تشخيص بدهد.پليس به فكر آبروي از دست رفته ي خودش باشه.لازم نيست براي جوانان ايراني تصميم بگيره.

    پاسخحذف
  5. در اينجا قيمت همه چيز كم است اما ارزش پيدا كردن هزينه اي دارد كه بر دوش تماميت جامعه است بايد قبل از آنكه اين هزينه سر به فزوني بنهد چاره اي انديشيد ديگران هيچوقت قدمي براي من بر نميدارند خودم بايد حركت كنم

    پاسخحذف
  6. سلام. واقعا چی بگم . ایشان فرافکنی را به حد اعلا دراورده . و وقتی تجاوز شنیعی اتفاق میافته خیلی حق بجانب میفرماید وضعیت ظاهری این افراد باعث این اتفاقات می شود !!! حضرت اقا اخه پس شما نقش خیار چمبر را بازی می کنی؟؟ هر کسی حق داره بر اساس باورهاش لباس بپوشه البته حد و مرزی هم داره . ولی واقعا این مشکل این تجاوزهاست ؟؟؟ یا ضعف ساختارهای اقتصادی اجتماعی و امنیتی ما !
    خدا هدایتت کنه سردار پر افتخار !!

    پاسخحذف
  7. سلام دوست عزیز وخوبم

    من که اصلا نمیتونم خودمو جای اون که بهش تجاوز شده بذارم چون از رنج و درد این فاجعه میمیرم

    اینان فقط حرف و شعاره واسه خودشون که بشه فتوا یه چیز دیگه میشه

    شاد و سر حال باشی

    پاسخحذف
  8. به نظر من هیچ تفاوتی بین زنا و صیغه وجود ندارد و این قانون یا عرف کثیف ساخته روحانی نماهای شهوت پرست دینی ماست
    زنان با غیرت ایرانی هیچ زمان زیر بار این مسئله شنیع اسلامی نمیروند

    پاسخحذف
  9. سلام

    اقایان و خانم ها اغلب هیچکدام در این سیستم، به حق خود نمی رسند و معمولا عده ای که چاپلوسی و هزاران خطای دیگر را به راحتی انجام می دهند در این نظام به راحتی پیشرفت می کنند که از نمونه های آن می توان به "کردان" و "رحیمی" و "مشایی" اشاره کرد.

    یا حق

    علی نوری
    siasat-rooz.mihanblog.com

    پاسخحذف
  10. باهات موافقم
    ما برای اینکه مجرمان این جنایاتو محکوم کنیم باید ریشه یابی کنیم
    یکی از راهکاراش ازدواج است
    به نظر من تبعیض هم نقش موثری داره
    طبیعت انسان همینه هر کاری رو منع کنی نا خداگاه به سمت اون راه میره حتی برای تجربه

    پاسخحذف
  11. سلام
    بابا جعفری به این چیزا فکر نمی کنه
    اون دنیاش تامینه
    ما را به رخت و چوب شبانی فریفته است
    این گرگ سالهاست که با گله آشناست

    پاسخحذف
  12. وای بر آنان که ادعای اسلام می کنند و چنین بی شرمانه سکوت کرده اند.

    سپاس از اینکه به من سر می زنید.

    به روزم

    پاسخحذف
  13. سلام متشکرم از همه تون که به من پاسخ دادید.
    به امید ایرانی سرافراز

    پاسخحذف
  14. بسم الله النور
    سلام دوست عزيز
    اولا هر دو نظر قبلي شما مورد تاييد قرار گرفته و قابل نمايش مي باشد. اما به نظرم شما به اشتباه اين پست رو خونديد و چون نظراتتون در پست قبلي بوده ، شما رو به اشتباه انداخته.
    ثانيا شما در مورد پيشنهاد من چيزي ننوشتيد ، در حالي كه من اميدوارم با موافقت شما بتونيم بيشتر با هم صحبت كنيم و مسايل رو بهتر حل كنيم.

    اما در مورد اين مطلبتون بايد عرض كنم كه به نظر بنده اگر شما ديدتون رو بهتر كنيد ميبينيد كه صحبت سردار ، همون چيزي هست كه شما مي فرماييد. دغدغه ي اصلي جامعه ي ما مساله ي جوانان هست و يكي از مهمترين مشكلات جوانان مساله ي ازدواج هست. در هر صورت به نظرم با ديدي بهتر متوجه ميشيد كه منظور سردار همين مساله بوده ؛ نه اينكه ارزش زن را پايين بياورد.
    ضمن اينكه بنده قصد حمايت كور كورانه از فرد خاصي را ندارم . همچنين اين مساله نياز به زمان و موقعيت خاص خودش دارد و با توجه به بحث قبلي ، ترجيح ميدهم كه مبحث قبلي ادامه پيدا كند.
    اما بحث اصلي :
    1-در مورد انتخابات هنوز ما اختلاف اساسي داريم و اون اينه كه شما آقاي موسوي رو منتخب مردم ميدانيد و اين در حالي هست كه هيچ كس ( حتي خود آقاي موسوي ) نتوانست اين ادعا را ثابت كند. وجالب اين است كه چنين ادعايي هنوز ادامه دارد.
    2-شما اعتقاد داريد كه تمام اين مشكلات از طرف بسيج و حكومت و رهبري و رييس جمهور بوده و براي خودتون دلايلي رو مياريد. اما من مي خوام بدونم كه چطور ميشه كه بسيج و حكومت و رهبري و رياست جمهوري ، براي انقلاب مشكل ساز شوند و تيشه به ريشه ي انقلاب بزنن و اون وقت مخالفين انقلاب ( رجوي که سردسته ي منافقين هست ؛ فرزند محمد رضا شاه پهلوي ؛ بني صدر و شبكه هاي ماهواره اي ) بيايند و از خدمات آقايان موسوي و كروبي تشكر كنن و آنها رو مايه ي اميد خودشون بشمارند؟
    اگر ما واقعا انقلاب اسلامي رو دوست داريم پس بايد با دشمنان اون هم دشمن باشيم و اگر زماني دشمنان انقلاب از كار ما حمايت كردند ، به پشت سرمون نگاهي بيندازيم و ببينيم چه كرده ايم كه مورد تشويق آنها قرار گرفته ايم.
    آقايان موسوي و كروبي از جمله ی انقلابيون بودند و براي اين انقلاب زحماتي كشيده اند ؛ پس چه بهتر كه اين تقدير و تشكرات بيگانه را براي خودشون زنگ خطر به حساب بياورند.

    پاسخحذف
  15. ادامه از قبل
    3- شما فرموديد كه تخريب ها به دست بيسج و لباس شخصي ها بوده. من از اين حرفتون خيلي تعجب كردم . نمي دونم كه اين حرفتون چه توجيه عقلايي داره؟ آخه چرا بايد لباس شخصي ها و بسيجي ها خودشون رو ناكار كنن ، چرا بايد به مسجد حمله ور بشن ؛ چرا بايد به زنان محجبه حمله كنن و حرمت اونها رو از بين ببرن، چرا بايد خود بسيجي ها رو بزنن و بعضي از اون ها رو شهيد كنن . تازه اين درحالي هست كه بسياري از اون كساني كه دستگير شدن و دادگاهي شدن ، به اين كاراشون اعتراف كردن و تحريكات خودشون رو از ناحيه ي منافقين و شبكه هاي ماهواره اي و دشمنان انقلاب اعلام كردند. حتي بعضي از اون ها اعلام كردند كه ما گول خورده ي حرف هاي آقاي موسوي هستيم.
    حالا بسيار جاي تعجب داره كه شما همه ي اين تخريب ها و رفتار هاي زشت رو از طرف بسيجي ها ميدونين و دخالت دشمنان را منكر ميشويد. شايد بهتر باشه دوباره در اين باره تحقيق كنيد چرا كه به نظر ميرسه خيلي از چيز ها رو از ياد بردين.

    خوب هست كه اين مطلب رو ياد آور بشم كه هميشه انحرافات بزرگ از اصرار بر انحراف كوچك به وجود مي آيد. پس چه بهتر كه با ديدي واقع بينانه پيش برويم و زماني كه از اشتباه خودمون يا كسي كه با او همراه هستيم مطلع ميشويم ، برگرديم و اون رو تصحيح كنيم ؛ نه اينكه براي رفع اشتباهمون ، اون رو منكر بشيم.

    در هر صورت بايد عرض كنم كه ما ايرانيان ، با هر طرز تفكري دوستدار ايران هستيم و در مقابل دشمن بايد يك دل و يك صدا باشيم و تمام فريادمان را بر سر دشمنانمان فرود آوريم.

    پاسخحذف
  16. سلام دوست سبزم وبلاگ من فیلتیر شده ادرس جدید رو تو کامنت گذاشتم
    سبز باشید

    پاسخحذف
  17. سلام
    با تلاش شبانه روزی دوستان کودتاچی، وبلاگ بنده فیلتر شد
    آدرس جدید من:
    http://omidrs1.blogfa.com

    پاسخحذف
  18. درود

    اگر به خانه ی من آمدي
    برایم مداد بیاور مداد سیاه
    می خواهم روی چهره ام خط بکشم
    تا به جرم زیبایی در قفس نیفتم
    یک ضربدر هم روی قلبم تا به هوس هم نیفتم!
    یک مداد پاك کن بده برای محو لب ها
    نمی خواهم کسی به هوای سرخیشان،
    سیاهم کند!
    یک بیلچه، تا تمام غرایز زنانه را
    از ریشه در آورم
    شخم بزنم وجودم را ...
    بدون این ها راحت تر به بهشت می روم گویا!
    یک تیغ بده، موهایم را از ته بتراشم،
    سرم هوایی بخورد
    و بی واسطه روسري کمی بیاندیشم!
    نخ و سوزن هم بده، براي زبانم
    می خواهم ... بدوزمش به سق
    ... اینگونه فریادم بی صداتر است!
    قیچی یادت نرود،
    می خواهم هر روز اندیشه هایم را سانسور کنم!
    پودر رختشویی هم لازم دارم
    براي شستشوي مغزي!
    مغزم را که شستم، پهن کنم روي بند
    تا آرمان هایم را باد با خود ببرد به آنجایی که
    کسی نی نینداخت.
    می دانی که؟ باید واقع بین بود!
    صداخفه کن هم اگر گیر آوردي بگیر!
    می خواهم وقتی به جرم عشق و انتخاب،
    برچسب فاحشه می زنندم
    بغضم را در گلو خفه کنم!
    یک کپی از هویتم را هم می خواهم
    براي وقتی که خواهران و برادران دینی
    به قصد ارشاد،
    فحش و تحقیر تقدیمم می کنند،
    به یاد بیاورم که کیستم!
    ترا به خدا ... اگر جایی دیدي حقی می فروختند
    برایم بخر ... تا در غذا بریزم
    ترجیح می دهم خودم قبل از دیگران
    حقم را بخورم !
    سر آخر اگر پولی برایت ماند
    برایم یک پلاکارد بخر به شکل گردنبند،
    بیاویزم به گردنم ...
    و رویش با حروف درشت بنویسم:
    من یک انسانم
    من هنوز یک انسانم
    من هر روز یک انسانم!*

    به روزم
    پاینده ایران

    پاسخحذف
  19. سلام
    بالاخره پی سیستم فیلترینگ جمهوری اسلامی به تن ما هم خورد و وبلاگم رو فیلتر کردند اما زهی خیال باطل
    دوباره برگشتم اما نه در بلاگفا که اینبار در پرشین بلاگ با نام (سبزه و داس2)
    در صورت امکان آدرس زیر را با نام جدید را لینک کنید

    /http://sodas.persianblog.ir

    و اگر مقدور است در یک پست به مابقی دوستان اطلاع دهید
    ممنون
    مابیشماریم

    پاسخحذف
  20. سلام . عید قربان عید خلوص بندگی بر شما مبارک باشه عزیز.
    با طنزسیب زمینی برتر از کتاب!هوگوی معنوی! بروزم

    پاسخحذف
  21. سلام

    "علویان غرق در مقام و امویان در سیاهچال!"
    http://siasat-rooz.mihanblog.com/post/90

    یا حق

    پاسخحذف
  22. با سلام ادرس قبلی من فیلتر شد لطف کنید ادرس جدید من را در لینکهایتان تصحیح کنید
    از طرف نسل سبز
    سبز باشی

    پاسخحذف
  23. دوست گرامي فعلا براي خارج از دانشگاه فردو سي برنامه اي نيست

    پاسخحذف
  24. سلام دوست من
    حال و احوالتان چطور است؟
    عید قربانتان مبارک!
    به روزم.

    پاسخحذف
  25. تجمع دانشجویان تبریز برای امادگی 16 اذر[گل]

    پاسخحذف
  26. سلام دوست خوبم

    من بنا به دلایلی تصمیم به تغییر کاربری از سیاسی به تبلیغاتی اجتماعی گرفتم

    ولی همچنان منتظر قدوم شما هستم

    سبز و پیروز باشین

    پاسخحذف
  27. سلام نازنین هر روز نمیای پیش ما؟؟
    با طنز پارازیت علت اصلی شکایت از موسوی!!! بروزم

    پاسخحذف
  28. پاسخ یک بسیجی خسته دل به بیانیه میرحسین درمورد بسیج
    در وبلاگ پای صحبت همسایه ها
    سر بزنید و نظر دهید .

    پاسخحذف
  29. سلام
    وبلاگ ما فیلتر شد
    لطفا اصلاح فرمائید
    Narenjesabz.tk

    پاسخحذف
  30. سلام با سه مطلب به روزم
    منتظر حضور و نظر سبزتان هستم
    .................................................................
    درد و دل محمد نوری زاد با رهبر ;
    این موج، شما را با آقای احمدی نژاد تنها خواهد گذارد
    ........................................................................


    پاسخ کروبی به کیهان: برخی خود را نماینده خدا روی زمین می دانند
    ..........................................................................................

    هنگامه شهیدی به شش سال و سه ماه و یک روز حبس تعزیری محکوم شد

    پاسخحذف
  31. میبینم منافقین سبز برای نفاق و خیانت هر راهکاری را امتحان میکنند
    دست به هر مکر و نیرنگ برای فریب افکار عمومی استفاده میکند
    اینهمه زحمت و تلاش برای چه ؟
    برای سرنگونی انقلابی که اسلامی است و مردم حمایتش میکنند

    اما همیشه از یک نکته بدجوری غافل هستید و ان قدرت خدا و اراده مردم هست
    اینکه شما منافقین با مردم طرف مقابل هستید نه یک حکومت خالی !!

    هزاران از این 16 آذر و 13 آبان و روز قدس و ..بیاید و برود ..اما کسانی که محکوم به فنا و شکست و نابودی هستند منافقان و دشمنان انقلاب هستند ..

    به امید هدایت شما فریب خوردگان و متوهمین سبز

    پاسخحذف
  32. سلام خوبی ؟ باید ببخشید که دیر اومدم.آپ کردم و منتظر حضور سبز شما
    دعوت از موسوی کروبی و خاتمی

    پاسخحذف
  33. سلام خوبی ؟ باید ببخشید که دیر اومدم.آپ کردم و منتظر حضور سبز شما
    دعوت از موسوی کروبی و خاتمی

    پاسخحذف
  34. سوره محمود

    میم الف نون (1) و تو چه می‌دانی از محمود (2) که این محمود از سه رئیس جمهور قبل خود برتر است(3) او را از خاندانی شایسته مبعوث کردیم که تمام باجناق‌ها و داماد باجناق‌هایش جملگی از صالحین‌اند(4) و چون شتر خز شد در محمود تعقل کنید(5) او هر چه که بگوید حناق نگیرد و...

    پاسخحذف
  35. سلام

    به روزم با
    "کند و کاوی در ادعای حمایت دشمنان از جنبش سبز"
    http://siasat-rooz.mihanblog.com/post/93

    یا حق

    پاسخحذف
  36. درود
    مبارزه مدنی، زمان بر است. اگر پیروزی سریع حاصل شود، زود فراموش میشود و ممکن است وضع به روال سابق برگردد. اما اگر مبارزه طول بکشد، همیشه این نگرانی هست که شماری از همراهان، خسته یا نا امید شوند. بسیاری از خود و دیگران سوال میکنند که چرا باید در تظاهرات و تجمعات شرکت کنیم، یا تا کی باید به این مبارزات ادامه بدهیم؟ اما زمان بر بودن مبارزه، این مزیت را دارد که میتوان به این پرسشها، پاسخ داد و قبل از سقوط دولت نامشروع، جامعه را به حدی از آمادگی رساند که بازگشت به دیکتاتوری (تحت عناوین دیگر) غیر ممکن شود.
    این بار، رقابت بر سر برد و باخت نیست، شاید این جلوه ای از آن جمله طلایی است که « پیروزی ما چیزی نیست که کسی در آن شکست بخورد».
    16 آذر نزدیک است، آیا مردم در خانه هایشان قایم خواهند شد، یا این که تا آخر بازی ادامه میدهند؟
    نقشه های بلند مدت کودتاچیان!
    توصیه میکنم حتما این متن را قبل از 16 آذر مطالعه کنید
    پاینده ایران

    پاسخحذف
  37. سلام دوست عزیز
    عید غدیرتان مبارک.
    با پست «با تاریخ بیگانه ایم» به روزم.

    پاسخحذف
  38. سلام امروز 16 آذر از نگاه رسانه ها و دوستان
    منتظر حضور سبز شما

    پاسخحذف
  39. گل سنگم گل سنگم...

    سردار فضلی: سپاه در روز 16 آذر گل هدیه می‌دهد!

    با عکسهای اهدای گل به دانشجویان در روز 16 آذر آپم!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  40. سلام
    وبلاگ ما مجددا فیلتر شد .

    موکدا خواهش می کنیم از این آدرس استفاده بفرمائید تا مجدد پیام برای شما نگذاریم
    لینک ما را اگر ممکن است اصلاح بفرمائید :

    Narenjesabz.tk

    این دامین به وبلاگ متصل است چنانچه مجددا وبلاگ فیلتر شود و وبلاگ جدیدی تاسیس گردد شما را از اصلاح پیوند ها بی نیاز می گرداند آدرس وبلاگ فعلی
    Narenjesabz2.blogsky.com
    می باشد . اگر دو پیچ رنگ در وبلاگ مشاهده می کنید هر کدام برای یک آدرس است یعنی دات تی کی ما با رنک 3 و وبلاگ جدید با صفر است . پس تعجب نکنید .قبلا از همکاری صمیمانه شما متشکریم .
    درضمن وبلاگ جریان شناسی سیاسی و آشنایی با مکاتب سیاسی نارنج سبز به آدرس
    Narengesabz.blogsky.com
    Narengesabz.tk
    بزودی راه اندازی می شود . این وبلاگ سایت به معرفی جریان های سیاسی اجتماعی و مکاتب فکری جهان می پردازد و سعی در بالابردن اطلاعات سیاسی دوستان دارد.

    موفق و سربلند باشید

    پاسخحذف
  41. سلام

    نوری زاد عزیز در مورد مرگ نوشته، زیبا نوشته.

    http://mohammadnurizad.blogfa.com/post-144.aspx

    یا حق

    پاسخحذف
  42. سلام. امیدوارم حالت خوب باشه چرا نیستی؟

    پاسخحذف
  43. درود بر شما

    یا حسین...

    لزوم تبلیغ گسترده برای محرم سبز

    با مطلب فوق آپم

    پاسخحذف
  44. درود بر تو هم اندیش من
    ما نشان داده ایم که یک مشت واحدیم بر دهان دیکتاتوری پس مشکل تو مشکل همه ماست ، امید دارم که همیشه پر انرژی باشی چون جنبش به همه ما نیاز دارد
    پس یا حسین...

    پاسخحذف
  45. قربون شما برم! اینها اصلا مسئله نمی شناسند تا در صدد حل آن برآیند! روی هر کاری را یک ماله شرعی می کشند و فکر می کنند که مسئله را حل کرده اند. اگر تا دیروز فحشا عملی خلاف اخلاق و قانون بود از فردا قانونی و اخلاقی می شود و فاحشه ها دسته جمعی به بهشت می روند! خدایا! آتش جهنم از این بهشتی که اینها فراهم نموده اند دلچسب تراست، لطفا جهنم نصیب من بفرما.

    پاسخحذف
  46. سلام
    ممنون از پیامتان
    ممنون از همکاری صمیمانه شما
    ما همیشه برای شما و تمامی دوستان دعای خیر می کنیم
    ار این که به دوستان خود سر میزنید ممنونیم
    موفق و سربلند باشید

    پاسخحذف
  47. زنان از روزي كه آزادي را جلوتر از مردان فرياد زدن شروع به تلاش كردند تا حق طبيعيشان را بگيرند...درود بر جنبش سبز...به منم سر بزن

    پاسخحذف
  48. درزمین جهل ، مذهب کاشتند
    حاصلش قدرت شد و برداشتند
    روضه خوان های گذشته خویشتن
    را خداوند زمین انگاشتند
    روی تبلیغات شان تا آسمان
    پرچم ما را چرا افراشتند
    درکمین هموطن کشتن کنون
    افترای اجنبی بگذاشتند
    دربساط دزدی ناموس و پول
    جزخدا هرچیزدیگرداشتند
    خرده ها ؛ کم ها و قی گردیده ها
    هیچکس ها هیچمان پنداشتند

    پاسخحذف
  49. سلام .چه طورید ؟
    آپم . موارد تازه علمی سرقت وزیران ایران - اعطاء جایزه "تلاشگر حقوق بشر
    در انتظار حضور سبزتان با تشکر

    پاسخحذف
  50. درود
    از میان همه وقایع چندش آور و دردناک روز دانشجو، کودتاچیان قضیه پاره کردن یک عکس را به شدت رسانه ای کرده اند.
    شاید برای برخی از مخالفان نظام این حرکت خوشایند بوده باشد ، اما باید از خود بپرسیم که در حالی که هزاران نفر به خاطر شعار علیه دیکتاتور زنده باتوم میخورند و شکنجه میشوند، حمله به عکس کسی که 20 سال پیش از دنیا رفته، فقط میتواند به نفع کودتاچیان تمام شود. پاره کردن یا آتش زدن عکس کسی که دیگر زنده نیست، به معنی تلاش برای حذف اندیشه اوست و سبزها نشان داده اند که اهل تکثر هستند و هیچ وقت به دنبال حذف یک عقیده نیستند، بلکه کاملا برعکس به دنبال ایجاد چارچوبی دموکراتیک برای زندگی مسالمت آمیز و حقوق برابر پیروان همه عقاید هستند.
    باید هشیار بود که مانور کردن بر روی این خبر، تلاشی است برای به حاشیه راندن اخباری مهم تر!
    ایام حساس محرم نزدیک است و سبزها باید روش و رفتار 6 ماه گذشته خود را با جدیت و ممارست هر چه تمام تر ادامه دهند. به زودی روزهایی سبز فرا میرسد که پیروان همه عقاید و همه اقوام و نژادها با حفظ عقیده خود و در عین احترام به علایق یکدیگر حیات اجتماعی و انسانی جدیدی را آغاز میکنند و از این روزهای سیاه، جز خاطره ای عبرت آموز، چیزی باقی نمیماند.
    لطفا به گسترده ترین شکل ممکن اطلاع رسانی کنید ...
    پاینده ایران

    پاسخحذف
  51. سلام دوست خوبم
    این حنا دیگه رنگی نداره
    مردم هشیارند

    پاسخحذف
  52. درود بر تو همرزم
    با مثنوی محرم سبز به روزم


    کار مداحان، همه تزویر بود
    واژه می‌جنگید، اما دیر بود


    جای ذکر نغمه‌های سبزپوش

    زوزه‌های گرگ‌های دین فروش

    تا بدانند ابرهای دوره گرد
    گرچه برگ و باغ میهن گشته زرد

    سبزها شب را تحمل می‌کنند
    در محرم باز هم گل می‌کنند

    پاسخحذف
  53. همياران امنيت كشور۲ دی ۱۳۸۸ ساعت ۸:۱۶

    بسمه تعالي
    با سلام
    پیرو اخطار مقامات مسئول مبني برلزوم حفظ آرامش و امنیت کشور در ایام سوگواری سالار شهیدان حسین ابن علی ( ع) و ایام منتهی به سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به استحضار میرساند در صورت ارسال یا دریافت کامنتهای سیاسی خصوصی یا علنی بر ضد سیاستهای نظام مقدس جمهوری اسلامي و تایید فرقه غیر قانونی سیاسی فعال در کشور و یا درج مطالب به صورت مذکور در این وبلاگ و وبلاگهای مشابه و یا رد و بدل نمودن آدرس و شماره تلفن و یا قرار تجمع افراد درگیر در موضوع اعم از صاحب وبلاگ و ارسال کنندگان کامنت هدف شناسایی و کشف آدرس توسط" همیاران امنیت كشور" قرار گرفته و به همراه کلیه اطلاعات حاصله به مراجع ذیصلاح قانونی معرفی خواهند شد.
    این پیام را به دیگران نیز برسانید.
    والسلام علی من اتبع الهدی .

    پاسخحذف