۱۳۸۸ آبان ۱۵, جمعه

دانید سر انجام چگون خوهد شد ؟ این فتنه از این خاک برون خواهد شد
یا تخت خلیفه سرنگون خواهد شد یا خاک وطن غرقه بخون خواهد شد


سیزده آبان برای من وبرای همه هم اندیشان من روز سبزی بود که خیلی مسائل به اثبات رسید.
برای مثال بیش از پیش برای ما معلوم شد که حکومت و کودتاچیان چقدر از قدرت مردم در وحشتند چون از 6:30 صبح روز 13 آبان سرتا سر خیابان های مرکزی و دانشگاه شریف و دانشگاه تهران در محاصره سپاه و بسیج بود.و وقتی مردم شروع به تظاهرات کردند خونشون به جوش اومد و فهمیدیم حکومت نمی تونه حتی لحظه ای مخالفانش رو تحمل کنه.
حکومت به شدت از کروبی و موسوی می ترسه برای همین آقای موسوی رو در حصر نگه داشت و آقای کروبی در ابتدای حضورش بین مردم با ضرب و شتم از جمعیت دور کرد.
در مقابل جمعیت سبز مردم که سلاحشون پارچه سبز و شعار بود اونا باتوم و تیرهوایی و گاز اشک آور هجوم می آوردند و الحق من از بعضی از خواهرها و برادرهای سبزم شجاعتی باور نکردنی دیدم که جلوی حملات وحشیانه سپاهیان و بسیجیان فرار نمی کردند.
من از زبون یکی از جیره خواران دولت شنیدم که می گفت جمعیت سبزها در هفت تیر چیزی بالغ بر 5 یا 6هزار نفربوده که خودمون آگاهیم وقتی اونا می گن 5-6هزار نفر یعنی 1 میلیون نفر(تازه این آقا فقط از هفت تیر خبر داشت،من خبر گروه های منسجم رو در خیابان های فرعی کریم خان و سید خندان و آزادی و ولیعصر رو هم شنیدم)
در مقابل ما حکومت چی داشت: گروهایی که متشکل از بچه های محصل بود که به هوای فرار از درس و مدرسه اومده بودن و وقتی شعار نمی دادن مسئولشون می گفت بچه ها حواستون به نمره انضباطتون باشه ها.
من افتخار می کنم به تک تک هم میهنان سبزم که حضور پررنگ خودشون رو به رخ جیره خواران حکومتی کشیدند.
حکومت اگر از ما نمی ترسید،با اسلحه و تیر مشقی و باتوم به جون جوانها نمی افتاد و میذاشت همه چیز به خیر و خوشی تموم بشه.این حکومت داره اشتباه پهلوی رو تکرار می کنه و مخالفانش رو می کشه و میزنه و زندانی میکنه. اینها باید بدونن شاه نموند و مجبور به فرار شد ،چون ظلم می کرد و خون به ناحق می ریخت و مردم رو نادیده می گرفت؛ کاری که این روزها دوبا ره داره در ایران اتفاق می افته.
ما شعار مرگ بر خامنه ای رو شنیدیم،من از حکومت فقط یک سئوال دارم: چرا گذاشتید مخالفت مردم که فقط حول انتخابات و رییس جمهور منتصب می گشت به حکومت و رهبر سرایت کنه؟ آیا اگر جلوی مردم ایستادگی نمی کردید اوضاع کنونی بهتر نبود؟شاید هم خواستید که مردم بهتر بدانند که شما دیکتاتورید؟

۸ نظر:

  1. سلام ببخشید دیر اومدم
    مرسی اطلاع دادی
    صبح آزادی نزدیک است
    مرگ بر دیکتاتور

    پاسخحذف
  2. سلام
    مرسی که به من سر می زنید. 13 آبان مردم پاسخ محکمی به کودتاچیان دادند و آقای خامنه ای پاسخ عملکرد اشتباه خودش رو از مردم گرفت. اما اگر این روند ادامه پیدا کنه دودش فقط به چشم خود دولت و نظام میره

    سونامی سبز سر ایستادن ندارد

    پاسخحذف
  3. ممنون که سر زدید
    وبلاگ زیبایی دارید
    به امید ایرانی سبز

    پاسخحذف
  4. سلام
    البته یک میلیون که نبودیم
    حتی روز قدس هم جمعیت میلیونی نیومدن
    ولی خوب یه بیست هزار تایی می شدیم
    البته بگم که همین جمعیت رو جمع کردن کار فوق العاده ایست
    منتها من از یک سری از تندروی های دوستان خودمون خیلی ناراحتم

    پاسخحذف
  5. همراه شو عزیز

    بار دیگر تقویم تاریخ را با هم ورق می زنیم

    آخرین خبرهای رسانه ای ، تغییر و تحولات ماهواره ، تحلیل برنامه ها و تبادل نظرها مثل همیشه در فضایی آزاد

    جمعه 22 آبان 1388 پس از هفت سال فعالیت و هفت ماه توقف وبسایت ایرانست-ISN بازگشایی می شود

    برای دسترسی به این مجموعه می توانید از آدرس های زیر استفاده کنید

    WWW.IRANSATNEWS.ORG جدید

    WWW.IRANSATNEWS.COM

    WWW.IRANSATN.BLOGSPOT.COM جدید

    ما هستیم ندای عزیز

    هستم اگر می روم گر نروم نیستم

    پاسخحذف
  6. با سلام
    ادرس قبلی من فیلتر شد لطف کنید ادرس جدید من را در لینکهایتان درست کنید
    سبز باشی

    پاسخحذف
  7. سلام مرسي سر زدي . بله شما آزادي مي تواني مطلب را برداري خوشحال ميشوم . در ضمن احتياج به آجازه نيست

    پاسخحذف
  8. سلام...ماهمیشه سبزیم پیروزی نهایی با ماست چون هدفمو مقدسه وراه درست را داریم میریم اما باید صبرکرد....ان الله مع الصابرین...گاماسگاماس ..نباید تو نتیجه گرفتن از تظاهرات ها عجله کرد همین که الان لحن رهبر نرم شده....نبوی تو دادگاه از خودش دفاع میکنه زندانی ها دارن آزاد میشن....این تازه اولشه این نتایج اولیه وساده است هنوز خوب خوباشمونده البته با سختی بدست میاد اما بدست میاد دیروزود داره سوخت وسوز نداره....موفق باشی

    پاسخحذف