۱۳۸۸ دی ۲, چهارشنبه

تقدیم به دیکتاتوران زمان

وقتی تو می گویی وطن من خاک بر سر می کنم

گویی شکست شیر را از موش باور می کنم

وقتی تو می گویی وطن بر خویش میلرزد قلم

من نیز رقص مرگ را با او به دفتر می کنم

وقتی تو می گویی وطن یکباره خشکم می زند

وان دیده ی مبهوت را با خون دل تر می کنم

بی کوروش بی تهمتن با ما چه گویی از وطن

با تخت جمشید کهن من عمر را سر می کنم

وقتی تو می گویی وطن بوی فلسطین میدهی

من کی نژاد عشق با تازی برابر می کنم

وقتی تو می گویی وطن شهنامه پرپر می شود

من گریه بر فردوسی آن پیر دلاور می کنم

ایران تو یعنی لباس تیره عباسیان

من رخت روشن بر تن گلگون کشور می کنم

تاریخ ایران تورا شمشیر تازی می ستود

من با عدالت خواهی ام یادی ز حیدر می کنم

وقتی تو می گویی وطن یعنی دیار یار و غم

من کی گل امید را نشکفته پرپر می کنم

مصطفی بادکوبه ای

۱۸ نظر:

  1. سلام بر یار سبزم عالی بود

    پاسخحذف
  2. درود
    شعر زیبایی بود
    سبز سبز سبز باشی

    پاسخحذف
  3. سلام خیلی شعر زیبایی بود موفق و سبز باشی

    پاسخحذف
  4. سلام
    ممنون از پیامتان
    شعر جالبی بود
    موفق و سربلند باشید

    پاسخحذف
  5. سلام دوست عزیز : روزنامه کیهان : حداکثر جمعیت تشییع کننده پیکر آیت الله منتظری 5000 نفر بودند

    واکنش کاخ سفید به اظهارات احمدی نژاد 9 روز وقت دارید !

    احمدی نژاد: برای 3.5 میلیون زندانی آمریکایی ناراحت هستیم؟؟؟؟

    سفر فوری احمدی نژاد به تهران برای عزل موسوی نخست وزیر محبوب امام

    پاسخحذف
  6. سلام دوست سبز اندیش من

    فوق العاده بود. اما افسوس که دیکتاتورهای زمان کر شده اند و کور !

    این روزها صدای آزادی خواهی مردم را نمی شوند و روزی خواهند شنید که دیر است.

    سحرگاه آزادی نزدیک است

    سونامی سبز سر ایستادن ندارد

    پاسخحذف
  7. سلام ممنون از لطف همیشگیت به ما و دعوتت شعر زیبائی بود البته من به خاطر عملکرد بد این برادران و استفاده ابزاری از فلسطین به شما حق میدم ولی باید از مظلوم دفاع کرد البته چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است ولی تیکه های شعر خیلی زیبا و بجا بود . موفق باشی

    پاسخحذف
  8. همياران امنيت كشور۲ دی ۱۳۸۸ ساعت ۲۳:۲۶

    با سلام
    پیرو اخطار مقامات مسئول در لزوم حفظ آرامش و امنیت کشور در ایام سوگواری سالار شهیدان حسین ابن علی ( ع) و ایام منتهی به سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به استحضار میرساند در صورت ارسال یا دریافت کامنتهای سیاسی خصوصی یا علنی بر ضد سیاستهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تایید فرقه غیر قانونی سیاسی فعال در کشور و یا درج مطالب به صورت مذکور در این وبلاگ و وبلاگهای مشابه و یا رد و بدل نمودن آدرس و شماره تلفن و یا قرار تجمع افراد درگیر در موضوع اعم از صاحب وبلاگ و ارسال کنندگان کامنت هدف شناسایی و کشف آدرس توسط همیاران امنیت قرار گرفته و به مراجع ذیصلاح قانونی معرفی خواهند شد.
    والسلام علی من اتبع الهدی .

    پاسخحذف
  9. سلام....واقعا شعر قشنگی بود.....بنظر من باید جای تظاهرات با آرامش مردم را آگاه کرد همونطوری که آیت الله صانعی فرمودند..سیره ائمه هم همین رو تایید میکنه....حالا که متهم به انقلاب نرم هستیم بزارید نرم نرم ریشه دولت فاسد رو بکنیم تا نظام از لوث وجودش پاک بشه.

    پاسخحذف
  10. همياران امنيت كشور۳ دی ۱۳۸۸ ساعت ۵:۰۳

    بسمه تعالی
    با سلام
    پیرو اخطار مقامات مسئول در خصوص لزوم حفظ آرامش و امنیت کشور در ایام سوگواری سالار شهیدان حسین ابن علی ( ع) و ایام منتهی به سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به استحضار میرساند در صورت ارسال یا دریافت کامنتهای سیاسی خصوصی یا علنی بر ضد سیاستهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تایید فرقه غیر قانونی سیاسی فعال در کشور و یا درج مطالب به صورت مذکور در این وبلاگ و وبلاگهای مشابه و سایتها و یا رد و بدل نمودن آدرس و شماره تلفن و یا قرار تجمع افراد درگیر در موضوع اعم از صاحب وبلاگ یا سایت و ارسال کنندگان کامنت هدف شناسایی و کشف آدرس توسط" همیاران امنیت اینترنت" قرار گرفته و به همراه کلیه اطلاعات حاصله به مراجع ذیصلاح قانونی معرفی خواهند شد.
    این پیام را به دیگران نیز برسانید.
    والسلام علی من اتبع الهدی .

    پاسخحذف
  11. دوست عزیز خیلی زیبا بود.باشد که این کر و کوران به راه ایند. کامنت بالا هم نمونه ی بارز استقلال و ازادی و جمهوری اسلامی بود که می گفتند!! به ایشان می گویم کار از ترساندن گذشته است. شما اصلا این وبلاگ را بگیرید. میلیونها وبلاگ دیگر را چه می کنی ابله؟

    پاسخحذف
  12. ساعت 10 شب الله اکبر...


    اطلاع رسانی کنید.....

    پاسخحذف
  13. عکسها و اخبار از درگیری های شدید در عاشورا

    خبرهایی از درگیری مأمورین با مردم عزادار در شهرهای دیگر ایران

    فرمانده نیروی انتظامی تهران:

    ۵ نفر در اعتراضات تهران کشته شده اند

    پیام تسلیت کروبی:

    رژیم شاه هم حرمت عاشورا را نگه میداشت

    پاسخحذف
  14. سلام
    ممنون خبرم کردید.
    یا حق
    ali noori
    siasat-rooz.mihanblog.com

    پاسخحذف
  15. سلام خدا قوت . با زندگينامه خامنه اي در کنار شما هستم. آگر وقت داريد حتمان سر بزنيد و بخوانيد

    پاسخحذف
  16. به بینش اجتماعی خودعمق ببخشیم ،استراتژی سیاه جامگان عباسی ترورشخصیت است
    بسم الله الرحمن الرحیم
    کانال 6تلوزیون ،هفتم دی، فردی راآورده که گفته رفسنجانی میخواهد وهابیت را آزادکند این راتطبیق دهیدبافرازی ازنامه سوم اسفند67امام که می فرماید برخی روحانی نماها که سربه آستان شاه می سائیدند یکمرتبه متدین شده وبه روحانیون زجرکشیده وانقلابی تهمت وهابیت وبدترازوهابیت زدند
    نامه 1347اینها درنشریه هاجرخانم طالقانی آمده که اطلاعیه داده وعلیه فعالین حسینیه ارشاد لجن پراکنی کرده وگفته اند اینها میخواهند ریشه دین حنیف رابکنند وبدترازوهابیت هستند مطهری بهشتی رفسنجانی رهبری ...درآن زمان درحسینیه فعال بوده اند
    نامه امام به خزعلی که می فرماید فقهای شورای نگهبان مواظب باشید یکمرتبه چشمتان رابازنکنید ببنید انجمن حجتیه همه چیزتان رانابودکرده اند
    این راتطبیق دهیم بانامه دیروز صدرالمجاهدین کروبی که می فرماید زمان شاه هم روزعاشوراهمچون غلطی نکردند ...
    آری این بود استراتژی سیاه جامگان عباسی که شخصیت حسین بن علی علیه السلام را به تعبیرشهیدمطهری ترورکردند وامروزشخصیت امام خمینی راترورمیکنند
    جنبش اسلام امام خمینی(سبز)درصورتی موفق است که شرک سیاسی یا اسلام فرقه مصباحیه را به مردم بشناساندانشاالله

    پاسخحذف
  17. سلام
    نامه ای که به مادر شهیدان عاشورای 1388 نوشتی ، زیبا است.
    یا حق
    ali
    siasat-rooz.mihanblog.com

    پاسخحذف